donderdag 7 juni 2012

Jong geleerd

Mijn moeder en oma hebben ook altijd handwerken als grootste hobby gehad. Breien, haken, borduren, kleding maken. Ik kreeg het dus met de paplepel ingegeven. Een lange tijd (in mijn jonge jaren) heb ik er niets mee gedaan. Tot ik op een gegeven moment weer kleding ben gaan maken. Ook hiermee was ik de laatste tijd steeds meer bezig met lapjes combineren tot een eigen model. Tot op het moment dat zij mij infecteerde met het quiltvirus. Een virus dat heftig toeslaat en ook chronisch lijkt te worden.

Nu ziet mijn DD me de laatste tijd steeds in de weer met lapjes, draad en naald.

Het kon niet uitblijven...
Mam ik wil ook borduren. Dus aan de slag met lapje, tekening en  kleurtjes borduurgaren zoeken. In no time heeft ze drie kleine sticheries gemaakt.


Ik zie meteen een leuk klein quiltje onstaan. Jullie ook???

1 opmerking:

  1. Dat heeft je kleine jongedame mooi gedaan zeg! Als ze nog even doorgaat, kan het echt een miniquiltje worden! Super!!!

    BeantwoordenVerwijderen