donderdag 29 mei 2014

Schatkistje...

Nu de sterretjes klaar zijn, ben ik maar weer eens de kast in gedoken. Ergens staat nog een bak voor the Burnt quilt en nog een bakje met blokjes van de Dear Jane die klaar zijn.

Kijk nou toch eens wat een schatkistje gevuld met mooie blokjes ik vond in de kast.


Meer dan genoeg blokjes om weer een rand om mijn versie van de Jane te maken.
Ik had zelfs al passtukjes gesneden om de rand op maat te maken. Spelden erin, machine op tafel en aan de gang. Na een avondje of twee zit er weer een rand omheen en is het Jane virus weer helemaal toegeslagen.

 
De Burnt quilt moet nog even wachten in de kast. Dat wordt een project om mee te nemen op vakantie. De Sterren zijn goed voor te bereiden.

O ja stiekem ook al begonnen aan de Stella van Jeanneke, maar daarover later meer. De sterretjes zijn gedubbeld en liggen klaar om te quilten. Over een zwart gat na het afronden van de top kan ik niet spreken. Er ligt meer werk dan ooit.

K-Wil-T ze

groetjes Henriette

2 opmerkingen: