woensdag 21 mei 2014

De laatste...

De laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze. Dat kan ik nu wel beamen. Na ruim 4 maanden alleen maar sterretjes te hebben gemaakt, heb ik nu het punt bereikt de sterretjes tamelijk beu te zijn.

Gisterenavond heb ik het allerlaatste sterretje gemaakt. Lekker buiten, genietend van de avondkoelte, de vogeltjes die fluiten en de bejaarde huiskat die er lekker bij kwam liggen.

En dit is 'm dan het allerlaatste sterretje.


In totaal heeft de quilt 262 hele sterretjes en 16 halve. En oorspronkelijk bedoelt als een klein tussendoorprojectje.


Nu nog de laatste driehoekjes eraan, de zes sterren aan de top en dan de twee helften nog aan elkaar.
Nog twee avondjes doorbijten en dan is deze top klaar.

Er ligt stiekem al weer een mooi pakketje stof te wachten voor de Stella van Jeanneke. Hier moet ik even een beginnetje van maken, dan is het weer uit mijn hoofd. Dat ik er dan weer echt een project bij heb, denk ik maar niet over na. Met drie projecten bezig zijn is best bescheiden voor een quiltster.


Ik ga snel nog wat steekjes maken in de zon.

K-Wil-T ze

groetjes Henriette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten