zaterdag 2 juli 2016

Granny square is af...

Na een eindsprint vanaf april is de gehaakte granny deken af.
Vrijdag werden de laatste steken gehaakt. Blij dat deze af is. Blij met het eindresultaat.


Met een gewicht van 2 kg is het echt een zwaargewicht onder mijn zelfgemaakte dekentjes.

Voor nu blij dat hij af is, maar de wolletjes blijven voorlopig in de kast.

Feitjes op een rij
Formaat: 150 cm x150 cm
Start: maart 2015
Kaar: Juni 2016

Ik ga nu weer verder met het maken van dekentjes van stof, want daar ligt toch wel de grootste liefde.

K-Wil-T ze

groetjes Henriette

5 opmerkingen:

  1. Veel werk, maar hij is prachtig geworden, wat zul je blij zijn met het resultaat!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar war is de deken mooooi.
    Groeten Patty.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Ik heb 2 jaar geleden ook een granny square gemaakt, van katoen, inderdaad zo zwaaaaaar! Maar deze dekens zijn wel heel vrolijk met al die kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor, ik snap wat je bedoelt, ik werk ook het liefst met mijn lapjes, maar af en toe een haak of breiwerkje tussendoor is leuk voor de verandering.

    Groeten Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Even snuffelen op het web en dan kom ik jou tegen. Heel erg leuk en kleurrijk die deken maar de antieke vind ik helemaal super.
    Een feest van herkenning want ik heb hem/haar ook met heel veel plezier gemaakt.
    Veel succes.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen