donderdag 11 februari 2016

Top Lentelien klaar...

Een van de doelen die ik me in de carnavalsvakantie had gesteld was de top van deze quilt klaar te hebben.

De carnaval is hier aan de deur voorbij gegaan. Letterlijk, de wagens komen meerdere keren per dag voorbij met de jeugd die weer naar een ander dorp gaan om daar verder feest te vieren. Maar ons vind je niet tussen de de verkleedde, hossende menigte.

Geveld door een lichte griep, gelukkig niet ziek genoeg om helemaal onder een dekentje op de bank te liggen kon ik toch nog wat steekjes zetten.

Gisterenavond werden dus de laatste steekjes gezet.


Voor de oplettende lezer en kijker. Ja het zwarte blokje zit er nog in. 
Te bang dat ik het andere blokje er niet mooi in kreeg met 8 puntjes die bij elkaar komen. De andere reden was ook dat anders de quilt wat fletser, afgezwakt werd naar mijn idee.

Een close up van de toch wel erg leuke blokjes.


Nu mag de top op de te quilten tops stapel. De turnt loopt nu toch echt op z'n eindje. Dan is de Stella aan de beurt en dan mag deze. Gelukkig maar dat de andere projecten niet in een eindfase zitten, want dat quilten is toch ook een heleboel werk.

1 opmerking: