woensdag 4 maart 2015

Zijsprongetje...

Al vele jaren vind ik de grannysquaredekens erg leuk. Wat me tegenhoud is dat ik nog heb gehaakt. Ik kan natuurlijk mijn moeder vragen de deken te maken, maar dat is toch niet zo leuk. Toen ik deze foto bij haar zag was ik meteen verliefd.


Haken moet toch niet heel moeilijk zijn. Internet afgespeurd naar tutorials hoe een granny te haken. Oud wolletje opgezocht en proberen. De conclusie getrokken dat het inderdaad niet zo moeilijk is. Het internet afgespeurd naar mooie wolletjes en beginnen maar.

Na ruim een week haken ben ik zover gekomen. En ik ben verslaafd. Totaal verslaafd. Zelfs DD is nu aan de haak. Nog geen granny's maar ze is hard aan het oefenen.


Vanavond maar weer eens wat quilterigs doen.

K Wil T ze

Groetjes henriette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten